14 Temmuz 2008 Pazartesi

Profil: Ari Alpert

Museum School of Fine Arts (1996-99) çıkışlı genç Ari, Boston, New York, İstanbul gibi metropollerin sokaklarında veya muhaliflerin takıldığı mekanlarda açtığı kişisel sergilerle, icra ettiği DJ performanslarıyla dikkatleri üzerine çekiyor. Müzik ve grafik çalışmalarına, 2001'den beri Osman Productions adı altında devam ediyor.
"Okul yıllarımdan beri, ahşap ve linol oyarak gravur yapıyorum. Son yıllarda daha pop, yorucu olmayan imajlar üzerine yoğunlaştım. Kontrastı yüksek, mesajı açık bu imajları sticker yada türlü baskı teknikleri kullanarak çoğaltıp, insanların kafasında iz bırakacak şekilde sergilemeye çalışıyorum. Shepard Fairey'den ve onun California'da başlatıp stickerlarla ve baskılarla yaydığı "Obey the Giant" imajından etkilendim. Bu imaja bıyık ekleyerek ve adını Osman olarak değiştirerek buraya uyarladım ve İstanbul'a taşıdım. Her gün tekrar tekrar maruz bırakıldığımız, kafamıza yerleştirilen imajlara karşılık, kendi imajlarımı başka yöntemler kullanarak insanların kafasında sabitlemeye çalışıyorum. Mesleki anlamda da bir grafiker olarak ürettiğim imajlarda, yine kendi estetiğimi kullanıyorum."
Ari'nin kişisel sitesi:http://www.discjockeyari.8m.com/

















Ari

















ari alpert











Çocuk 2










ari-alpert_Sünnet







ari-alpert_playtime
















ari alpert_osman baba















ari-alpert_astro_flyer

Hiç yorum yok: